SELAMAT MEMBACA KAWAN-KAWAN

Sahabat2 Saya....=)

Selasa, 6 Disember 2011

TAK SEMESTINYA AKU MILIKI APA YANG BERADA DI GENGGAMAN KINI...



Setiap langkah yang aku lalui....hati sarat luka..membawa berjuta rindu...
Setiap titis airmata yang mengalir....aku kumpulkan kekuatan yang tersisa...
Dia yang aku nanti....masih lagi aku setia menunggu....walaupun aku tahu...
kau gembira bersama si dia..orang ketiga di antara kita.....

Bertahun dulu...pernah kau berjanji.....membawa seribu bahagia pada hidup aku...
Ibarat hujan janji yang di lepaskan...manis yang aku rasa di lidah..pahit aku telan menahan rasa di hati....
Mesranya tingkah...di samping dia....hala yang aku tuju selama ini..menjadi jalan buntu...
Mencari apakah yang terjadi...hingga sekelip mata bahagia berubah duka....

Ketawa mu..tangis aku....senyuman mu....airmata aku....di bibir mengatakan tak mengapa...dihati...menahan pedih luka berdarah....
Jika ketika pertemuan dahulu...kau mengubati luka...kau hadir di saat aku perlukan seseorang.....yang seperti kamu....
Kini....aku berperang dengan rasa..melepaskan diri mu..untuk bersama dirinya....

Dimanakah letak kejujuran jika janji yang ditutur..hilang dibiar menjadi tanda tanya....
Setiap kata yang di tutur......setiap bicara yang di luah....ketika dahulu menjadi peneman tidur aku..
Dan kini...menjadi mimpi ngeri yang menghantui setiap masa ketika jaga....
Tinggalkan kasih yang masih ada....demi rasa yang pernah aku persembahkan pada diri mu.....
Dengan airmata...sesungguhnya aku melepaskan diri mu pergi...untuk bersama si dia orang ketiga...
Fahamlah aku kini.....CINTA ITU TAK SEMESTINYA MEMILIKI......DIRIMU....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan