SELAMAT MEMBACA KAWAN-KAWAN

Sahabat2 Saya....=)

Selasa, 24 Julai 2012

I love him...him love her...








Pernah tak kita di dalam situasi ini.....antara kita dan mereka yang pernah menjadi kesayangan kita....

Gadis : Awak....awak pernah tak terfikir apa yang awak akan buat kalau awak kehilangan saya....???

Lelaki : Saya tak pernah terfikir untuk kehilangan awak....saya bukan macam awak....

Gadis : Mungkin sebab tulah...awak berani untuk melukakan hati saya....

Lelaki : Saya tahu awak tak akan tinggalkan saya...awak akan sentiasa ada di sisi saya...

Gadis : Kerana itulah...awak tak kisah menduakan saya.....betul tak awak???

Lelaki : ......................

Gadis : Awak...kenapa senyap...??

Lelaki : Awak....saya tahu saya salah...tapi boleh tak awak jangan mengungkit....??

Gadis : Saya terpaksa mengungkit....untuk mengingatkan awak yang saya ni dah banyak terluka sebab awak
.
Lelaki : Awak tahu tak apa yang lelaki paling menyampah bila dengan perempuan....bila perempuan membebel tak henti-henti..

Gadis : Dengar saya membebel untuk ketika ni dan waktu saya ada depan awak sekarang ni...tapi bila saya dah berhanti membebel kat awak lagi....awak jangan lagi tanya di mana suara saya untuk awak saat tu..


Lelaki : Saya sayang awak.....untuk kali ini..jangan tinggalkan saya....saya tak nak korbankan perasaan saya yang dah bertahun menyintai awak semata-mata untuk perempuan yang baru saya kenal sebulan tu...

Gadis : Jadi...awak sanggup korbankan hati dan perasaan saya demi kebahagiaan awak dan kepuasan
awak??

Lelaki : Saya....

Gadis : Awak tak menyintai saya..tapi awak menyintai apa yang perlu ada untuk awak....bukan saya yang awak mahukan....dan jika ada wanita di sisi awak nanti..itu bukan saya......maaf...

Lelaki : .................

Hanya yang pernah terluka akan faham situasi yang melukakan ni.....cinta dalam hati yang diluah.... =)

Terima Kasih sebab sudi membaca.....

2 ulasan: