SELAMAT MEMBACA KAWAN-KAWAN

Sahabat2 Saya....=)

Sabtu, 19 November 2011

GULA GULA MASAM MANIS DALAM HIDUP SAYE...

Budop SkEma

Aku sayang teman karoke aku ni...
Name dia eyuz....walaupun kami baru 
kenal...tapi otak dia dengan aku boleh layan..
Dia boleh dibawa bergurau..ber 'gosip'
Kami......ada rasa yang sama...


Aku suka gula yang ni jugak...
Dia selalu ada untuk dengar masalah aku.
Dia bukan buku...bila aku cakap hanya diam..
Tapi dia mendengar dan beri pendapat dan nasihat...
Aku sayang dia...dan aku rindu bila dia tak ada...
Yang manis masam ni..aku panggil Atin...

Sarah Syamimi Salina

Oppsss...yang nie sorry..nak tengok dia kena teleng kepala sikit..
Dia gula terkejut kite...aku suka dia...dia selalu kemaskan beg aku...
sebab beg aku..kalau tikus menyorok pon...boleh lah....
Name die sarah...tapi aku panggil 'sere' name manja....


Yang ni dia suka cakap..
'SWEET MACAM GULA GULA KAPAS'
Terima kasih sebab ajar aku makan ungkep...
Dan aku suka sangat dengan lauk tu....
Terima kasih ajar aku cara masak...heheh


Ayu...aku suka dia sebab dia boleh di buat bergurau..
Jarang aku tengok dia moody.....
Dia tak kedekut...aku selalu gak pinjam lappy dia..nak theme handphone..
Die nice...hehe...


Haa....nie cikgu aku..merangkap cikgu kawan2 aku yang terbest...
Dia pandai...dan suka sangat bercakap dengan laju..layak seorang cikgu..
Dia akan jadi rujukan terutama waktu exam...
Sebab dia senang faham dari kami.....
Terima kasih syeda a.k.a syidu sebab ajar aku dan tolong buat aku faham subjek 
yang aku tak faham.....


Dia aku nak ucapkan terima kasih sebab selalu simpankan kertas2 aku..
Almaklumlah..macam aku cakap..bila masuk dalam beg aku..
bermakna masuk dalam mesin pengisar...
Jadi dialah tempat simpanan kertas aku...
Nama dia farah..tapi aku panggil 'furu'..heee

Woo Yong Kim

Yang comel ala2 orang korea nie...name dia Daya...ahaa...yang ni....
kalau duduk dengan aku...aku boleh di gelar..
PEMBULI BERTARAF DUNIA
hahahaha...
Dia selalu kena buli...sebab dia suka memblurkan diri dia...
tapi dia baik...dia sweet...aku sayang kau viet...hehehe...

8 jenis gula-gula yang muncul dalam hidup aku bila aku melangkah ke IPT....mereka semua adalah super duper gurls dalam hidup aku...sebab mereka mampu buat aku gembira waktu aku sedih...bercakap waktu aku senyap...marah bila aku cool...mereka adalah kawan....sahabat....walaupun kadangkala termasam muka..terkasar bahasa..tapi bagi aku..semua tu buat aku jadi dewasa..nanti dah tua..baru rasa nak kembali ke alam dunia remaja nie........macam mana dengan korang pula??

 "SAHABAT IALAH MEREKA YANG TAHU AKAN KESEDIHAN DI MATA KITA KETIKA   DUNIA MELIHAT ADA SENYUMAN YANG TERUKIR DI BIBIR KITA"


Ha..aku terlupa budak ag sekor nie..dia budak yang paling comel dan bijak..
Dia pandai ambil hati aku....pandai buat aku marah...
Dia suka ccrreeettt kat mama dan umi dia pnye beg...
Itu tanda dia sayang korang..termasuk aku juga...
Dia comel bila tidur..kami sayang SYUIB


1 ulasan:

  1. even sye ni seorg yg emosi x stabil..masam muke xkne tempat..ade kala grg ngan kwn2 sndri..huhuhu

    BalasPadam