SELAMAT MEMBACA KAWAN-KAWAN

Sahabat2 Saya....=)

Ahad, 9 Disember 2012

Surat lama siapa punya??






Saya bongkar-bongkar almari saya...saya terjumpa sepucuk surat...dah berlapuk dah..tak tahu lah siapa punya...tapi cukup buat hati tersentuh sikit...hati sayalah..tak tahu hati kawan2 yang bace :)


Assalamualaikum..untuk kesayangan saya...

Awak..mungkin selama ini..saya tak pernah bersuara apabila awak memarahi saya..meletakkan kesalahan perhubungan ini pada saya....saya cuba beritahu tetapi saya tahu..kesalahan itu tetap berpihak pada saya...awak menunding jari di atas kesalahan yang awak lakukan..

Saya terima apa yang awak katakan...awak selalu berkata pada saya....esok masih ada untuk saya bercakap dengan awak...mana awak tahu saya akan ada lagi untuk awak pada esok harinya.....?? awak bukan tuhan yang tahu apa akan terjadi pada esok harinya...sebenarnya awak terlalu yakin..yang saya milik awak..sedangkan hakikatnya..saya milik ibu ayah dan Allah...

Awak lukai saya sesuka hati awak...awak saya dah lama nak cakap perkara ini sebenarnya....saya tak pernah menyesal mengenali awak..tetapi saya sesal bila awak tak tahu menghargai saya...menghargai cinta saya....kini awak pergi tinggalkan saya....mulanya saya sedih...tetapi...apabila saya berfikir segala perbuatan yang awak lakukan terhadap saya..memikirkan lebih banyak airmata dari ketawa..saya bersyukur awak tinggalkan saya....dan memberi peluang untuk saya bahagia selamanya tanpa awak..bebas dari cinta awak....terima kasih..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan