SELAMAT MEMBACA KAWAN-KAWAN

Sahabat2 Saya....=)

Selasa, 16 Ogos 2011

CERITA LUCU.....=)




Seorang anak tinggal di rumah bapanya.....kerana tidak ingin bapa nya bersendirian di rumah setelah kematian ibu.....setelah berkahwin mereka tinggal di rumah bapa lelaki itu....isteri kepada lelaki itu..berhenti bekerja dan hanya dia sahaja yang bekerja..so isteri dia hanya jadi suri rumah sepenuh masa tengok2 kan ayah mentua la kan....

Nak jadi 1 cerita...ada satu hari,si isteri sedang membasuh pinggan..tiba-tiba ayah mentua nya datang dari belakang..meraba dadanya..si isteri terkejut lalu melarikan diri ke dalam bilik...malam itu..si isteri menceritakan semuanya tentang perlakuan tak senonoh bapa mentuanya...si anak menjadi marah..lalu keluar ke ruang tamu berjumpa ayahnya yang sedang menonton tv....

"Ayah!,kenapa ayah pegang dada isteri saya????!" kata si anak sambil menahan marah..
Dengan selamba ayahnya berkata....
"Yang kau nak marah kenapa....ayah pegang je....dulu masa kau kecik..bukan setakat kau pegang je...siap kau menyusu lagi kat dada bini aku....aku sabar je taw....sekarang rasakan la.."

Si anak bila ayahnya kata macam tu..terus mengaru kepala..adehhh..kenapa lurus sangat ayah aku ni.....heheheh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan