SELAMAT MEMBACA KAWAN-KAWAN

Sahabat2 Saya....=)

Isnin, 29 Ogos 2011

Kenapa buat saya begini....




Kenapa manusia bila kita ada depan mata tak tahu nak menghargai????

Aku terasa seperti mahu menjerit sepuas hati bila orang yang aku sayang buat aku macam aku nie tak ada perasaan.....maafkan aku kalau aku luahkan semua nie..tapi aku dah tak tahan...petang raya aku harap bawa makna gembira pada aku...tapi ape yang aku dapat...sindiran..makian..semuanya....aku rela tinggal sorang diri...

Tahukah kau ayah....aku perlu kasih kau....aku perlu bergurau dengan kau...tapi kenapa ayah....bila aku di depan mata....kau langsung tak menghargai aku sebagai anak..mengapa ada saja salah yang kau nampak...mengapa perlu ada sindiran..mengapa perlu ada cemuhan....bila aku jauh....kau bertanya...kau merisik khabar berita....kau minta aku pulang....kau tahukah ayah....aku rela sendiri dari bersama keluarga di sisi kerna kau yang memaksa aku jadi begini..aku sakit ayah...hati aku sakit...hati aku perlukan perhatian bukan makian!!.Mengertikah kau ayah...aku semakin dewasa...aku perlukan kau untuk jadi kan aku seorang gadis yang tahu bezanya....yang mengerti apa yang aku rasai....sedarkah kau ayah semua itu.....

Tahukah kau Khairil Mubarak.....kau sedang mencabar aku untuk meninggalkan kau....kau sedang hakimi hati aku untuk melepaskan kau....kau sedang memaksa aku pergi jauh dari hubungan ini....bila aku berkata-kata...kau katakan aku ini merimaskan..bila aku diam tanpa bicara..kau sering bertanya kenapa...adilkah wahai lelaki....bila aku senyap..kau rindu..bila aku bersuara kau buat aku seperti tugu....sering aku berdoa....semoga hati aku akan berpaling mencari cinta yang lain...aku memohon..supaya aku membenci kau....aku berharap supaya dapat pergi jauh dari kau...sedarkah kau suatu hari nanti..jika sikap kau begini...aku tak kan ada di sisi kau lagi.....

SAYA SEDIH...=(...MEREKA TAK SAYANG SAYA...AIRMATA NAK MENGALIR..TAPI SAKIT SAYA TAHAN..SAYA TAK MAHU MENANGIS SEBAB ORANG YANG GEMBIRA BILA SAYA MENANGIS...=(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan