SELAMAT MEMBACA KAWAN-KAWAN

Sahabat2 Saya....=)

Isnin, 18 Julai 2011

Antara sedih dan gembira...

Hari nie aku balik kejap...balik rumah parents....almaklumlah rumah dekat....heeee....untung la kan...terima kasih ibu sbb buatkan mee hailam..yummy sedap2...ibu mmg terbaek!!!! sayang ibu lebih la ibu...!..<3
Aku pergi pasar malam....terjumpa dengan dia...bkn ter la..lebih kurang mmg nk jumpa la....konon...sedih kan...jadi pungguk....jadi timba..jadi bunga..jadi ape2 lagi lah.....penatkan jadi mcm nie....penat jadi perempuan yang bercinta dalam erti kata lain...menyintai tapi tak d cintai kan...sedih sgt2...rase mcm bodoh..mmg bodoh la kan..tapi org yang tak hargai aku lagi bodoh+stupid kan???
Aku beli something kat die....nk byar duit.....tapi die tak terima...aku xtaw la..ape mksud die...amek jer la..kang ckp aku mkn duit die plak..or die nk tunjuk baek dpn kawan aku eak??? Nth la...terus la kau hidup dalam dunia pura2 kau...aku da penat nk cakap...sayang memang la sayang..tapi kau??kau sayang aku ke..kau kata bahagia itu boleh di beli dengan duit...memang..tapi bahagia atas name duit..baru aku tahu.....tak nak aku bercinta lagi kalau sume manusia dalm dunia nie mcm kau....sakit yang aku rase sampai aku tak boleh nak menangis..aku pendam..dan aku harap semoga aku dapat tabah hadapi semua nie...hidup mengajar aku kesakitan..hidup juga mengajar aku untuk tabah dan bahagia....sentiasa rindukan kebahagiaan...tapi nnt la..mungkin belum mse nye nnty...
Prinsip aku.....kehidupan aku...cinta aku...sayang aku..bukan hanya di atas duniawi,harta yang berlambak,atau duit yang kau dapat..cinta aku atas kasih syg kau...cinta kau....aku berdiri...memasung semua kata2 perit kau..kata2 indah kau untuk aku terus teguh berdiri....selama nie...kuat aku berpegang dan seboleh2 menjaga hubungan nie..sbb aku..cinta aku...dan bukan kau..kau cuba menghancurkan..tunas kasih aku semai..racun kau sirami..mcm nie ke balasan cinta..manis kata kt bibir...lembut lidah kau mengukir janji..mimipi yang aku impikan berkecai sudah..sesalan yang aku rase tak terucap bila kau berubah sikap...moga kau happy dgn org lain..tapi kalau kau terluka..jgn sesekali kau cari aku...terima kasih...=(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan