SELAMAT MEMBACA KAWAN-KAWAN

Sahabat2 Saya....=)

Ahad, 17 Julai 2011

Cukuplah setakat ini....

Malam nie..aku terasa seperti tiada perasaan kot...alone....tapi tak ape la..da bahagian aku macam nie...dari aku terus macam nie..kate lah ape yang kau nak kate...kau nak suruh aku cari JANTAN lain???cakap je la ape2 yang kau nak..kau nak maki aku??kau nak buruk2 kan aku??kau nak buat aku menangis???cakap je la ape2 pon..aku da x kesah..janji aku tetap aku..kalau lelaki mcm kau..tak mustahil yang lain lagi puaka dari kau...lantak kau la nk pikir aku ape...xnk pon cari jantan lain or laki laen..weak!! ko bukan sape nk pakse2 aku taw...ingat tue..hati aku..hak aku la...ape la...memang kau tak akan berubah....setahu aku....kau tak pernah kisah kehilangan aku..aku je la yang mati-mati sayang kau..aku tak pernah menyesal berjumpa dengan kau....menyintai kau...tak rase sikit pon menyesal...dah tue bahagian aku kan...kau ajar aku supaya tak perlu lagi mencari cinta...terima kasih banyak-banyak....dan statement kau yang begini..."YE MEMANG AKU ADA PEREMPUAN LAIN,AKU TAK PERNAH PUAS DENGAN APA YANG AKU ADA..KAU BUKAN SAPE2 KAT AKU" hahaha..bodoh nyer aku...kesian kat diri aku...selama nie aku tak pernah fikir tentang diri aku...so sekarang this time to think about my future first....about myself....aku PEGANG kate-kate kau KHAIRIL MUBARAK ROSMAN...andai perempuan lain boleh buat kau bahagia..yang tak menyusahkan kau sedikit pun....yang perfect sangat2..kau pergilah...pergilah jauh2 dari hidup aku....kalau tu yang boleh buat kau happy....kau ada segalanya sekarang..tahniah!!! SYABAS! tapi kau jangan lupa...sekarang kau di atas....hidup ibarat roda...tetap akan berpusing....aku simpan baik2....erat-erat kata kau.....kalau kau dah tak nak...kenapa aku perlu terhegeh-hegeh lagi..kau bukan heran tak ada aku..kau kan ada semuanya....perempuan memang nak kat kau..aku je yang tak sedar diri lagi masih mengharapkan kau....sedangkan kau..tak payah cakap la kan...dari maruah aku kau pijak-pijak,kau letak kat kaki kau....lebih baik aku undurkan diri lah...ala kau pun bukan sayang aku...aku bukan ada ape2..bukan anak dato',pokai....asyik nyusahkan kau je la..the Moral Of The Story....jangan makan or ape2 je la pakai duit orang...nanti kalau di ungkit..di haramkan ke...naye aku je....heeee......Azwa...kau boleh....dah la..tak payah fikir pasal die lagi...die pon tak fikir pasal kau...anggap je die da ade pengganti kau dan angap je kau tak kenal dia...hurm..terima kasih la wahai lelaki.....tahniah ye....salam..tutup buku dan selamat...bye2....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan