SELAMAT MEMBACA KAWAN-KAWAN

Sahabat2 Saya....=)

Ahad, 24 Julai 2011

JANJI....

Ape ada pada janji.....janji yang hanya dari perkataan bukan di iringi perbuatan...aku benci macam tue..aku benci sangat2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aku benci penipu!!!!!!!!!!!!!! Aku benci orang tipu aku!!!!!!!!!!!!! Aku benci!!! BIADAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sia2 aku percaya kau sampai mampos~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie last aku percaya kan orang..mampus aku tak percaye sape2 ag.....
PENIPU...semua kat sekeliling aku..orang yang aku sayang tipu aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
korang suke tipu aku...gembira sgt ke tipu orang...tipu!tipu!tipu! memang ko lahir kat dunia untuk tipu aku kan..memang kau bahagia kan buat hidup aku kucar-kacir....
Memang itu yang kau nak kan..kau memang dengki dengan aku.,...kau memang tak guna..kau memang....!!!!!!!!
Kecewa sungguh aku dengan kau..kau taw tak??? kecewa sgt2..rase memang tertipu aku nie dgn kau...bodoh betul la!!! menyesal...menyesal gler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sampai hati kau buat aku macam nie...lepas nie kau bukan ag yang terpenting....kau bukan sape2..kau jugak bukan lagi yang pertama...kau jugak bukan yang terakhir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aku akan pastikan aku bahagia dan aku berhak mendapat bahagia tue...!!!!!!!!!!!!!!!!! dan semestinya bukan dengan penipu....kau memang belum kenal aku lagi kan..aku da muak tgok n layan perangai sial kau tue..kau tunggu la...memang la....kau belum kenal aku lagi la.....bodoh!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan