SELAMAT MEMBACA KAWAN-KAWAN

Sahabat2 Saya....=)

Sabtu, 16 Julai 2011

My Lucky-Lucky....

Nie la lucky-lucky aku.....hurm....tapi bukan la luck sgt die nie...name die Khairil Mubarak Rosman.....da lame da dgn die...sjak dari skolah.....macam2 yg aku lalui bersame die..entahlah..tak taw sebenarnye nk cerita apa tentang dia....sayang tue memang la sayang...cinta???hurm no comment..hehehhee..cinta kot.....dia baik la...boleh la tahan...sebab dia terlalu "BAIK" la aku selalu menangis kan???ahahah....you are bad boy!....suke wat aku sedih dengan kau...tue la sikap kau kan????haish2....lelaki....apa ye nak aku klasifikasikan untuk menggambarkan watak kau yang selalu ada propaganda kau yang hebat tue..aha...tengok...sampai aku pun telah mengeluarkan ayat yang susah untuk di tafsirkan......ada la kadang-kadang aku try bukak pintu hati nie untuk orang lain..tapi still tak boleh jugak....kenape eak..entah2 ko da guna minyak dagu ea...ish tak baik plak aku nak tuduh2 kan..anyway..kau pernah buat aku happy tue da cukup ok la.....thanx keyh lucky-lucky...ade jodoh kite kawin.....kau banyak ajar aku erti hidup selepas ibu bapa aku Barak..dan aku berterima kasih kepada kau atas sebab tue,...aku hargai sangat-sangat....k la..daaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan