SELAMAT MEMBACA KAWAN-KAWAN

Sahabat2 Saya....=)

Ahad, 31 Julai 2011

Dia yang tidak mengerti...kekuatan aku sebagai wanita.....



Dia tak pernah mahu mengerti mengapa aku menangis kerna dia,
Dia tak pernah mahu memahami mengapa aku setia pada cinta,
Dia sering mentertawakan aku kerna airmata aku...
Dia sering memperlekehkan cinta dan kasih aku...
Dia juga tertawa saat aku menangis...
Dia tidak pernah memujuk aku.....
Dia sering melukai aku....
Dia tiada lagi setia......

Tapi sedarkah kau....aku menangis kerna perbuatan kau...
Tapi sedarkah kau...aku setia kerna ikhlas hati ini menerima kau..
Tapi sedarkah kau....kau mentertawakan diri sendiri  kerna kau membuat aku menjatuhkan airmata..
Tapi sedarkah kau...kau memperlekehkan kemampuan kau..
Tapi sedarkah kau....kau akan menangis juga suatu hari nanti..
Tapi sedarkah kau.....suatu hari nanti..aku tak akan pinta untuk kau memujuk hati ini lagi...
Tapi sedarkah kau....kau melukai diri sendiri dan memakan diri sendiri...
Tapi sedarkah kau..selingkuh kau tidak akan memberi kau bahagia....

Wahai kekasih aku...
Aku menangis sekarang....bukan bermaksud aku lemah..
Aku tertawa bukan kerna aku bahagia di samping diri mu...
Aku marah.....tidak sama sekali pada kau....
Hakikatnya..
Bila aku menangis...aku mengumpul kekuatan untuk meninggalkan kau....
Bila aku tertawa...aku cuba mencari apa erti bahagia di samping kau...
Aku marah..pada diri aku sendiri..kerna suatu waktu dulu..aku memberi ruang untuk kau lukai hati aku...

Khas untuk seorang lelaki yang aku cintai......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan